Summa sidvisningar

31 juli 2011

Hål i fickan

Nu är jag då där igen. Att vägra inse att man kan  inte spendera mer cash än man har. O det att jag inte kollar på nätbanken hur läget är på mitt konto, gör inte att jag har oääääändligt massa fyrk. Nä. Snarare tvärtom. Fan.

Men tog mig själv i nacken o kollade. O blev glad då jag såg att jag var fortfarande 100 € på plus. Hurra! O "bara" 2 veckor till lön. Jepp. Hur ska jag nu tvinna o prata snällt så att karln betalar typ allt följande 2 veckor (utan att han fattar vad det är frågan om).

Har åter handlat bort känslor jag inte tycker om. Mest onödiga grejer. Men om karln frågar är de ju väääälidigt viktiga grejer. Jovisst jovisst. F*ck.

O idag tänkte jag köpa ny kamera. På VISA. Måste bara få den. Har länge velat ha en ny kamera, för vår gamla är så....gammal... O då jag kommer hem med nya kameran så är den ju redan köpt.

Dessutom ska karln köpa nya golfklubbor för 400 €. Då kan jag nog köpa en kamera för 120. Eller va?

1 kommentar:

  1. Köpte kameran. Nöjd som en tupp! :) Nu ska det fotas! ...o förhoppningsvis fattar jag snart hur man lägger till foton här, så får ni snart se hur bra kamera ja har... ;)

    SvaraRadera