Summa sidvisningar

14 juli 2011

Gräsänka

Att vara gräsänka är lättare än jag trodde. Men nu 6 dagar senare väntar jag MASSOR på dag 7. Men kanske ännu mer på morgon nr 8. Då får karln stiga upp med fröken Stiga-upp-tidigt. På riktigt vad felas mina ungar?? Varför har de en inbyggd väckarklocka som ringare senast kl 6.30 VARJE morgon, oberoende när de gått o sova? O varje halv timme de snarkar vidare är som en Lottovinst.

Imorn då karln är tillbaka i svängarna vet jag att vi kommer gå på varandras nerver något. Han på mina för att han kommer o rubbar mina cirklar som funkar, inte perfekt men de funkar. O jag på hans för att jag inte orkar lyssna på vad han ha gjort i land 1, 2 o 3...på samma gånga jag tömmer o fyller diskmaskinen, tvättar kakkarumpa o förmanar 4-åringen som använder soffan som trampolin.

Men såååå vi alla saknar honom!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar