Summa sidvisningar

25 juli 2011

Tårarna rinner

Vet inte vad för slags masochism jag håller på med nu igen. Men jag upptäckte att jag riktigt söööööker orsaker till att få gråta.

Händelsen i Oslo o på Utöya är en del av det. Frossar i nyheterna. Grät igår varje gång jag såg en flagga på halvstång. O blev urförbannad på de gårdar där de inte följde uppmaningen att sorgflagga. Nä fan, där svajade vimpeln så käckt. Puckon!

Läser romaner som kanske inte klassas som lättlästa sommarromaner. Svinalängorna o Varför gråter inte Emma? o Inte som andra döttrar. Varför nöjer jag mig inte med en bra deckare? Eller kioskvältare. Näääh, tragiskt o tårdränkt. Tack. Men jäkligt bra böcker är det! Läs dem!

Serier att gråta till är Brothers & Sisters. Ja t.o.m. The Event får mig att gråta.

Mammapappa forumet har en kategori som heter Änglabarn. Rena rama tortyren, men måste få läsa! Änglabarn

Sku jag inte veta bättre, sku jag tro att jag är gravid. Hormonmonster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar