Summa sidvisningar

13 juli 2011

Lat?

...eller bara spelberoende? Definitivt det senare... Alltså beroende av spelen på FB. Tusan plåtar va det är addikterande (heter det så?)!!! Har föröskt att vara utan nät o i synnerhet fb nu under sommaren. O hör o häpna det gär ju bra!! Så bra att ja emellanåt känner mig en aning utanför då jag väl är inloggad. Så vad gör jag i stället? Läser. Läser böcker. O vad det är skööööönt! Har plöjt igenom 4 böcker sedan midsommaren, o förhoppningsvis 4 böcker till innan den 15 augusti. Efter det lär jag inte ha tid att öppna andra böcker än skolböcker o min kalender...

Latheten kommer även till det att jag kommer knappt ihåg när jag senast lagat mat. Halleluja för micromat! I synnerhet under såna värmeböljor som det har varit nu. Vem tusan ställer sig i köket (som normalt har en temp på +27) för att koka, steka o, bevare mig väl, använda ugnen!? ...o blir jag nu stämplad som en dålig mor så måste jag bara få kommentera det: jag varken super eller använder droger, jag slår inte mina barn, jag finns till för dem på alla sätt o vis. Så då tusan kan jag nog servera micromat på sommaren. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar